1/ Ez csak egy webáruház vagy pedig üzlet is?
Üzlet is vagyunk ahol előzetes rendelés leadása nélkül is tudsz vásárolni. A cím és a nyitvatartási idő megtekintéséhez kattints IDE!
2/ Hogyan tudok rendelni?
A rendelés menetének megtekintéséhez kattints IDE!
3/ Diszkréten csomagoljátok a rendelésem?
Természetesen! Nézd meg részletesen hogyan csomagolunk ezért kattints IDE!
4/ Mennyi idő múlva kapom meg a megrendelésemet?
Amennyiben 12 óráig beérkezik hozzánk a rendelésed,úgy
-futárszolgálattal már másnap nálad lehet
-Posta Pont / Csomagautomata 1-2 nap
-FoxPost / Packeta 1-3 nap
Lehetőség van "azonnali" kiszállításra de ezt csak Budapest közigazgatási határán belül tudjuk biztosítani:
- add le a rendelésed 14 óráig!
- amennyiben visszaigazoltuk a rendelésedet, úgy a terméket 14 és 17 óra között szállítjuk ki az általad megadott szállítási címre. (Feláras szolgáltatás ezért ennek a díját itt találod)
- ha átvételkor szeretnél fizetni akkor készülj fel légyszives készpénzzel,mert a szállítónál nincs kártyaterminál.
5/ Biztonságosak az oldalon vásárolható termékek?
Természetesen IGEN hiszen minden termék rendelkezik OÉTI/OGYÉI számmal.
6/ Van a termékeknek mellékhatásuk?
A www.potenciamarket.hu webáruházunkban kapható termékek természetes alapanyagokat tartalmaznak így mellékhatással nem kell számolni.Érzékenyebbek azonban érezhetnek enyhe arcpírt,kismértékű orrdugulást stb ezért vásárlás előtt érdemes konzultálni a kezelőorvossal illetve győződj meg arról,hogy a termékek egyik hatóanyagára sem vagy allergiás.
7/ Hogyan tudom meg hogy egy termék az üzletben megvásárolható-e?
A termék megnevezése alatt jól látható felirat jelzi hogy "ÜZLETÜNKBEN AZONNAL MEGVEHETED!"
8/ A terméket nem tudom kosárba tenni...ez miért van?
Ekkor a termék nincs raktáron és beszerezni sem tudjuk. SEO szempontok miatt azonban kinn kell hagyjuk az oldalon.
9/ Milyen szállítási módok érhetőek el és mennyibe kerülnek?
Minden egyes termékünk oldalán megtalálod a választható szállítási módokat és az áraikat.
10 / Milyen fizetési módok érhetőek el?
- Biztonságos bankkártyás fizetés a BARION-on keresztül ---> INGYENES
FONTOS információ: webáruházunk nem tárolja,nem ismeri meg a bankkártyád adatait , mi csak közvetítjük azt a pénzügyi szolgáltató felé, ezért biztos lehetsz abban,hogy a kártya adataid biztonságban vannak!
- Utánvét ---> ha bármelyik szállítóval szállíttatsz és náluk fizetsz (csomagautomaták esetében is) úgy "utánvételi díjat" vagyunk kénytelenek felszámolni.
11 / Külföldre is szállítotok?
Igen szállítunk külföldre! Az országok listáját ITT TALÁLOD és a hozzátartozó szállítási díjak megtekintéséhez kattints IDE.
12 / Gyógyszer szedése mellett használhatóak az áruházban megvásárolható termékek?
Ha rendszeresen szedsz gyógyszert akkor mindenképpen konzultálj a kezelőorvosoddal a készítményeink használata előtt, és ha az orvos javasolja csak akkor kezd el szedésüket/használatukat!
13 / Mennyi ideig használhatóak fel a termékek?
Kapszulák,tabletták esetében a dobozon van feltüntetve a felhasználhatóság ideje. Krémek,gélek,spray-k esetében pedig a felbontást követően 12 hónapig használhatóak biztonságosan.
14 / Kell hűtenem vagy valami más módon védenem a készítményeket?
Hűteni nem szükséges azonban száraz,hűvös és fénytől mentes helyen érdemes tárolni a terméket illetve feltétlenül olyan helyen ahol gyermek nem férhet hozzá.
15 / Gyógyszerrel egyenértékűek ezek a szexuális egészséget támogató készítmények!
Egyszóval: NEM! Termékeink étrend-kiegészítők melyek se nem előznek meg betegségeket illetve se nem gyógyítanak meg betegségeket! A termékleírások csupán feltételezik a hatásokat!
16 / Ha csomagautomatába szeretnék rendelni akkor miért van szükség az adataim megadására?
A számla kiadásának a feltétele a név, lakcím stb megléte, szóval emiatt kérjük el ilyen esetekben is.
17 / Ha nem veszem át a csomagot mi történik?
A rendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár, melyet a leadással egyidőben elfogadsz. Ha ennek ellenére nem veszed át a csomagot az súlyos szerződésszegésnek minősül. Ebben az esetben "rossz vásárlónak" tekintünk, ezért legközelebb csak bankkártyával előre kifizetett rendelésedet szállítjuk ki. A ki nem fizetett rendelésedet minden esetben töröljük!
18 / Hogyan kapom meg a számlát!
Cégünk az általad rendeléskor megadott e-mail címre küldi a számlát, ezért (IS) kérünk hogy figyelmesen és pontosan add meg az adataid!