GYIK / FAQ

Gyakori kérdések
2024.09.24 13:25

Gyakran Ismételt Kérdések 

1/ Ez csak egy webáruház vagy pedig üzlet is?

Üzlet is vagyunk ahol előzetes rendelés leadása nélkül is tudsz vásárolni. A cím és a nyitvatartási idő megtekintéséhez kattints IDE!

2/ Hogyan tudok rendelni?

A rendelés menetének megtekintéséhez kattints IDE!

3/ Diszkréten csomagoljátok a rendelésem?

Természetesen! Nézd meg részletesen hogyan csomagolunk ezért kattints IDE!

4/ Mennyi idő múlva kapom meg a megrendelésemet?

Amennyiben 12 óráig beérkezik hozzánk a rendelésed,úgy 

-futárszolgálattal már másnap nálad lehet

-Posta Pont / Csomagautomata 1-2 nap

-FoxPost / Packeta 1-3 nap

Lehetőség van "azonnali" kiszállításra de ezt csak Budapest közigazgatási határán belül tudjuk biztosítani:

- add le a rendelésed 14 óráig!

- amennyiben visszaigazoltuk a rendelésedet, úgy a terméket 14 és 17 óra között szállítjuk ki az általad megadott szállítási címre. (Feláras szolgáltatás ezért ennek a díját itt találod)

- ha átvételkor szeretnél fizetni akkor készülj fel légyszives készpénzzel,mert a szállítónál nincs kártyaterminál.

5/ Biztonságosak az oldalon vásárolható termékek?

Természetesen IGEN hiszen minden termék rendelkezik OÉTI/OGYÉI számmal.

6/ Van a termékeknek mellékhatásuk?

A www.potenciamarket.hu webáruházunkban kapható termékek természetes alapanyagokat tartalmaznak így mellékhatással nem kell számolni.Érzékenyebbek azonban érezhetnek enyhe arcpírt,kismértékű orrdugulást stb ezért vásárlás előtt érdemes konzultálni a kezelőorvossal illetve győződj meg arról,hogy a termékek egyik hatóanyagára sem vagy allergiás.

7/ Hogyan tudom meg hogy egy termék az üzletben megvásárolható-e?

A termék megnevezése alatt jól látható felirat jelzi hogy "ÜZLETÜNKBEN AZONNAL MEGVEHETED!"

8/ A terméket nem tudom kosárba tenni...ez miért van?

Ekkor a termék nincs raktáron és beszerezni sem tudjuk. SEO szempontok miatt azonban kinn kell hagyjuk az oldalon.

9/ Milyen szállítási módok érhetőek el és mennyibe kerülnek?

Minden egyes termékünk oldalán megtalálod a választható szállítási módokat és az áraikat.

10 / Milyen fizetési módok érhetőek el?

- Biztonságos bankkártyás fizetés a BARION-on keresztül ---> INGYENES  

  FONTOS információ: webáruházunk nem tárolja,nem ismeri meg a bankkártyád adatait , mi csak közvetítjük azt a pénzügyi szolgáltató felé, ezért biztos lehetsz abban,hogy a kártya adataid biztonságban vannak!

- Utánvét ---> ha bármelyik szállítóval szállíttatsz és náluk fizetsz (csomagautomaták esetében is) úgy "utánvételi díjat" vagyunk kénytelenek felszámolni.

11 / Külföldre is szállítotok?

Igen szállítunk külföldre! Az országok listáját ITT TALÁLOD és a hozzátartozó szállítási díjak megtekintéséhez kattints IDE.

12 / Gyógyszer szedése mellett használhatóak az áruházban megvásárolható termékek?

Ha rendszeresen szedsz gyógyszert akkor mindenképpen konzultálj a kezelőorvosoddal a készítményeink használata előtt, és ha az orvos javasolja csak akkor kezd el szedésüket/használatukat!

13 / Mennyi ideig használhatóak fel a termékek?

Kapszulák,tabletták esetében a dobozon van feltüntetve a felhasználhatóság ideje. Krémek,gélek,spray-k esetében pedig a felbontást követően 12 hónapig használhatóak biztonságosan.

14 / Kell hűtenem vagy valami más módon védenem a készítményeket?

Hűteni nem szükséges azonban száraz,hűvös és fénytől mentes helyen érdemes tárolni a terméket illetve feltétlenül olyan helyen ahol gyermek nem férhet hozzá.

15 / Gyógyszerrel egyenértékűek ezek a szexuális egészséget támogató készítmények!

Egyszóval: NEM! Termékeink étrend-kiegészítők melyek se nem előznek meg betegségeket illetve se nem gyógyítanak meg betegségeket! A termékleírások csupán feltételezik a hatásokat!

16 / Ha csomagautomatába szeretnék rendelni akkor miért van szükség az adataim megadására?

A számla kiadásának a feltétele a név, lakcím stb megléte, szóval emiatt kérjük el ilyen esetekben is.

17 / Ha nem veszem át a csomagot mi történik?

A rendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár, melyet a leadással egyidőben elfogadsz. Ha ennek ellenére nem veszed át a csomagot az súlyos szerződésszegésnek minősül. Ebben az esetben "rossz vásárlónak" tekintünk, ezért legközelebb csak bankkártyával előre kifizetett rendelésedet szállítjuk ki. A ki nem fizetett rendelésedet minden esetben töröljük!

18 / Hogyan kapom meg a számlát!

Cégünk az általad rendeléskor megadott e-mail címre küldi a számlát, ezért (IS) kérünk hogy figyelmesen és pontosan add meg az adataid!